domingo, 1 de febrero de 2009

Denuncia discriminación profesorado


ESQUERDA UNIDA DENUNCIA O ESTABLECEMENTO DAS RESTRICIÓNS DISCRIMINATORIAS PARA ACCEDER AO MÁSTER EN PROFESORADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA

Esta Secretaría de Ensino considera indignante que se establezan unha fronteira máis, en forma de notas ou de entrevista persoal, para poder acceder a un master, que xa incorpora unha fronteira en forma de prezo (superior aos 1200 euros), e que só é un paso máis antes de enfrontarse a unhas oposicións para acceder á función docente.

Se esta información, á que accedimos a través do publicado por Galicia Hoxe (p. 10) na súa edición de hoxe, comentando o encontro entre os responsables (¿?) de educación de Galicia (Laura Sánchez Piñón) e Catalunya (Ernest Maragall), é certa, se non se recolleu mal o dito, seméllanos a demostración de que a LOU, a aplicación do Plan Boloña, son unha vía para transformar a universidade nun provedor de servizos polos que pagar en tanto que clientes.

O máster xa é gravoso polo prezo e pola duración, pero, ademais, ao dicir a responsable galega que a demanda será superior á oferta e que será preciso discriminar mediante unha nota ou unha entrevista persoal está introducindo diversos factores:
1) introduce o elemento competitivo e cuantitativo (acadar máis nota que ninguén) en consonancia coa filosofía neoliberal que impregna a PSdG e BNG;
2) dito elemento conleva a lóxica preocupación no alumnado de “ir a aprobar” e non “aprender”, xa que isto non importa...importa a nota e competir cos seus compañeiros e compañeiras
3) a nota discriminará por competitividade, xa que na fase de grao hai moitas circunstancias que, en moitos casos, imposibilitan “a excelencia” e a “competitividade”: traballar para estudar, figura como un exemplo ilustrativo.
4) se se introduce a entrevista persoal discriminarase por dobre vía, polas notas, que será un referente –implícito- e a subxectividade dos entrevistadores.

LAMENTABLE e INDIGNANTE.

Esquerda Unida esixe que o acceso aos masters non impida o desexo de quen finalice o grao de querer formarse para ser docente: nin notas, nin entrevista, e que o criterio económico se solvente mediante as necesarias bolsas a fondo perdido e menos cos préstamos-renda. O límite xa está establecido pola oposición que ´da acceso á función pública docente....A menos, ignoramos desde esta secretaría, que se pretenda considerar como oposición verdadeira ao máster e regalar o acceso.

Santiago, 31 de xaneiro de 2009.

No hay comentarios: