ESQUERDA UNIDA COMPOSTELA DEMANDA UN PLAN GLOBAL DE MOBILIDADE SUSTENTABLE ECONÓMICA E MEDIOAMBIENTALMENTE .
O CONSELLO COMARCAL DE ESQUERDA UNIDA RATIFÍCASE EN QUE NOVAS INFRAESTRUTURAS NON SOLUCIONAN O PROBLEMA DO TRÁFICO NA CIDADE .
O CONSELLO COMARCAL DE ESQUERDA UNIDA RATIFÍCASE EN QUE NOVAS INFRAESTRUTURAS NON SOLUCIONAN O PROBLEMA DO TRÁFICO NA CIDADE .
Esquerda Unida Compostela levou como unha da propostas máis importantes no seu programa electoral, a elaboración, coa necesaria participación cidadá, dun Plan Global de Mobilidade Sustentable económica e medioambientalmente.
Proposta que o anterior equipo de goberno non escoitou, manténdose firme na súa postura de levar a cabo custosas infraestruturas ás que se viron abocados para evitar o colapso da cidade, pero que son ineficaces porque simplemente trasladan o problema a outro punto da cidade e sirve como efecto chamada aumentando o tráfico rodado en vehículos privados, co conseguinte problema ecolóxico e enerxético que isto supón.
Mais, por desgraza, o Consello Comarcal de Esquerda Unida Compostela comproba que o previsible partido que se encargue de rexer o concello nos vindeiros catro anos, comparte plenamente esta nefasta e insustentable política de infraestruturas e non a necesaria e xusta política de servizos acorde as necesidades da cidadanía. Pois vanaglórianse de acadar o beneplácito do senado para unha nova obra que persiste na perpetuación do sistema económico baseado no ladrillo, asfalto neste caso, e que non atallará a problemática que supón o tráfico nesta cidade.
Por suposto tal e como di a senadora do PP, María Jesús Sáinz «De poco ha servido la obra del túnel que se acaba de poner en funcionamiento si no se resuelve el colapso que se ha trasladado a la glorieta de Conxo», aspecto que acredita a necesidade, unha e outra vez demandada por EU Compostela, de abrir un debate cos distintos colectivos da cidade, asociación veciñais, grupos ecoloxistas e demais, para artellar as medidas necesarias para conseguir unha cidade máis cohesionada socialmente grazas o transporte público.
Por todo isto o Consello Comarcal de Esquerda Unida Compostela demanda que o futuro equipo de goberno atenda as necesidades da cidadanía e traballe, contando co apoio de EU, por ese Plan Global de Mobilidade Sustentable, que abranga dende o tren de proximidade ata un plan director da bici, sempre desde unha premisa de servizo público.
Proposta que o anterior equipo de goberno non escoitou, manténdose firme na súa postura de levar a cabo custosas infraestruturas ás que se viron abocados para evitar o colapso da cidade, pero que son ineficaces porque simplemente trasladan o problema a outro punto da cidade e sirve como efecto chamada aumentando o tráfico rodado en vehículos privados, co conseguinte problema ecolóxico e enerxético que isto supón.
Mais, por desgraza, o Consello Comarcal de Esquerda Unida Compostela comproba que o previsible partido que se encargue de rexer o concello nos vindeiros catro anos, comparte plenamente esta nefasta e insustentable política de infraestruturas e non a necesaria e xusta política de servizos acorde as necesidades da cidadanía. Pois vanaglórianse de acadar o beneplácito do senado para unha nova obra que persiste na perpetuación do sistema económico baseado no ladrillo, asfalto neste caso, e que non atallará a problemática que supón o tráfico nesta cidade.
Por suposto tal e como di a senadora do PP, María Jesús Sáinz «De poco ha servido la obra del túnel que se acaba de poner en funcionamiento si no se resuelve el colapso que se ha trasladado a la glorieta de Conxo», aspecto que acredita a necesidade, unha e outra vez demandada por EU Compostela, de abrir un debate cos distintos colectivos da cidade, asociación veciñais, grupos ecoloxistas e demais, para artellar as medidas necesarias para conseguir unha cidade máis cohesionada socialmente grazas o transporte público.
Por todo isto o Consello Comarcal de Esquerda Unida Compostela demanda que o futuro equipo de goberno atenda as necesidades da cidadanía e traballe, contando co apoio de EU, por ese Plan Global de Mobilidade Sustentable, que abranga dende o tren de proximidade ata un plan director da bici, sempre desde unha premisa de servizo público.
No hay comentarios:
Publicar un comentario